Ecochemical.pl regulamin naszego sklepu internetowego obowiązuje od 1 czerwca 2021 roku
I. Ogólne informacje – o czym jest ten regulamin
- W regulaminie używamy pojęć:
- my – sprzedawca, czyli Ecochem s.c.
Nasze pełne dane: Ecochem s.c., Trochimowskiego 21a, 42-200 Częstochowa, NIP: 9492178003. - Ty – kupujący; każda osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna bez osobowości prawnej, która składa zamówienie w naszym sklepie;
- nasz sklep – sklep internetowy pod adresem www.ecochemical.pl
- W regulaminie opisujemy zasady, na jakich sprzedajemy produkty.
- Regulamin jest częścią umowy sprzedaży produktów w naszym sklepie.
- Zanim zrobisz zakupy w naszym sklepie, przeczytaj i zaakceptuj ten regulamin.
II. Nasze produkty – co sprzedajemy
- Sprzedajemy produkty, które prezentujemy w naszym sklepie.
- Jako sprzedawca mamy obowiązek dostarczyć Ci rzeczy wolne od wad. Wszystkie produkty w naszym sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz legalnie wprowadzone na polski rynek.
III. Działanie naszego sklepu – jak możesz korzystać z naszego sklepu
- W naszym sklepie możesz:
- robić zakupy,
- korzystać z indywidualnych rabatów,
- uczestniczyć w promocjach i konkursach,
- Aby robić zakupy w naszym sklepie nie musisz się w nim rejestrować.
- Jeśli zarejestrujesz konto w naszym sklepie, możesz dodatkowo sprawdzać swoją historię, na przykład informacje o zamówieniach w naszym systemie.
- Konto zarejestrować możesz na stronie www.ecochemical.pl/rejestracja. W trakcie rejestracji zaakceptuj nasz regulamin. Po zarejestrowaniu prześlemy Ci mailem odnośnik do aktywacji konta.
- Zawsze możesz usunąć swoje konto w naszym sklepie.
- Strona naszego sklepu działa prawidłowo, jeśli:
- używasz przeglądarki Chrome, Firefox, Microsoft Edge lub Opera w najnowszej wersji,
- masz włączoną w przeglądarce obsługę języka Javascript,
- masz włączoną w przeglądarce obsługę ciasteczek i danych stron.
- Reklamacje związane z Twoim kontem w naszym sklepie możesz wysłać na adres: sklep@ecochemical.pl. Reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni od dnia zgłoszenia.
IV. Sprzedaż produktów – jak możesz kupić produkty w naszym sklepie
- Produkty sprzedajemy przez nasz sklep, mailowo oraz przez telefon pod numerem 34 361-63-35
- Zamówienia w naszym sklepie możesz składać poprzez stronę internetową www.ecochemical.pl Możesz to robić na dwa sposoby:
- przez swoje konto,
- bez zakładania konta – jeśli każdorazowo zaakceptujesz regulamin.
- Żeby zrobić zakupy w naszym sklepie:
- przeczytaj informacje o produkcie,
- dodaj do koszyka produkty – jeśli są dostępne,
- wybierz sposób dostawy,
- wybierz sposób płatności,
- wprowadź dane odbiorcy,
- sprawdź podsumowanie swojego zamówienia,
- złóż zamówienie przy użyciu przycisku „Kupuję i płacę”.
- Potwierdzenie zawarcia umowy prześlemy na maila, którego podałeś w zamówieniu.
- Twoje zamówienie jest ważne przez 5 dni. Jeżeli w tym czasie nie odbierzesz produktu, nie zapłacisz za niego lub nie będziemy mogli się z Tobą skontaktować – anulujemy je.
V. Dostawa – jak dostarczamy Twoje zakupy
- Produkty dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
- Produkty dostarczamy w sposób, który wskażesz:
- kurierem,
- do paczkomatów,
- odbiór własny z naszego magazynu Ecochem Rzeźnicka 8, 42-200 Częstochowa
- Koszt dostawy sprawdzisz w naszym sklepie pod adresem www.ecochemical.pl
- Twoje zakupy dostarczymy w ciągu 2-7 dni roboczych.
- Kiedy odbierasz przesyłkę, potwierdzasz jej odbiór – swoim podpisem lub przez system paczkomatu. Jeśli robisz zakupy prywatne, od tego momentu jesteś właścicielem produktu i odpowiadasz za jego uszkodzenie lub utratę.
- Jeśli zauważysz, że przesyłka lub jej zawartość jest uszkodzona lub niekompletna – nawet, jeśli opakowanie nie jest naruszone – zgłoś reklamację przewoźnikowi – jest to podstawą do rozpoczęcia procedury reklamacyjnej.
- Przy dostawie kurierem
- zgłoś reklamację bezpośrednio do przewoźnika – spisz z kurierem protokół stanu przesyłki
- Przy dostawie paczkomatem:
- pokaż uszkodzenia pod kamerą monitoringu paczkomatu;
- umieść uszkodzoną, nieotwartą przesyłkę w tej samej skrytce paczkomatu, w której się znajdowała, i zamknij tę skrytkę – zgodnie z komunikatami na ekranie paczkomatu;
- zgłoś reklamację właścicielowi danego paczkomatu – zgodnie z komunikatami na ekranie paczkomatu
- Jeśli nie będziemy mogli zrealizować Twojego zamówienia, możemy zamiast tego zaproponować Ci inne produkty o takiej samej jakości, przeznaczeniu i cenie (świadczenie zastępcze). Możesz wybrać, czy przyjmujesz te produkty, lub możesz odstąpić od umowy i odesłać produkty na nasz koszt. Poinformujemy Cię o tym również pisemnie. [Podstawa prawna: art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta]
VI. Płatności – jak możesz zapłacić za zakupy
- Ceny wszystkich produktów w naszym sklepie podajemy w złotych polskich. Podajemy ceny brutto, czyli takie, które zawierają podatek VAT. Cena produktu nie zawiera kosztu przesyłki.
- Za produkt, który kupujesz, możesz zapłacić na kilka sposobów – zależnie od sposobu dostawy, jaki wybierzesz. Jeśli zamówienie dostarczymy Ci:
- a. kurierem – możesz zapłacić:
- przelewem (przedpłata),
- elektronicznie przez system płatności online (przedpłata),
- gotówką (przy odbiorze),
- do paczkomatu – możesz zapłacić:
- przelewem (przedpłata),
- elektronicznie przez system płatności online (przedpłata),
- kartą płatniczą (przy odbiorze),
- odbiór własny w naszym magazynie – możesz zapłacić:
- przelewem (przedpłata),
- gotówką (przy odbiorze),
- Nie odpowiadamy za błędne dane na fakturze, jeśli takie dane wskażesz podczas rejestracji lub gdy składasz zamówienie.
- Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
VII. Prawo do odstąpienia od umowy – jak możesz odstąpić od umowy
- Jeśli robisz zakupy prywatne i zawierasz umowę na odległość – możesz odstąpić od umowy zawartej na odległość i zwrócić swoje zakupy. Zasady, które opisujemy w tym rozdziale, dotyczą Cię tylko w takim przypadku.
- Możesz zgłosić zwrot – czyli odstąpić od umowy – w ciągu 14 dni od kiedy odbierzesz produkt (Ty, lub osoba, którą wskażesz, inna niż przewoźnik). Nie musisz podawać przyczyny.
- Oświadczenie o tym, że odstępujesz od umowy, możesz wysłać
- mailem na adres sklep@ecochemical.pl;
- pocztą na adres: Ecochem s.c., Rzeźnicka 8, 42-200 Częstochowa
- Nie możesz zwrócić produktu i odstąpić od umowy, jeśli:
- za Twoją zgodą wykonaliśmy w pełni usługę i poinformowaliśmy Cię przed rozpoczęciem świadczenia, że po tym jak je spełnimy utracisz prawo do odstąpienia od umowy;
- zakupiłeś produkt, który przygotowaliśmy zgodnie z Twoją indywidualną specyfikacją lub na Twoje indywidualne potrzeby
- Jeśli przy składaniu zamówienia wybierzesz inny sposób dostarczenia produktów niż najtańszy, oferowany w naszym sklepie – zwracamy Ci koszty tylko tego najtańszego sposobu dostarczenia przesyłki.
VIII. Reklamacje – jak możesz je składać
- Jeśli kupisz od nas produkty, masz prawo złożyć reklamację.
- Reklamacje możesz zgłosić wysyłając do nas e-mail na adres sklep@ecochemical.pl
- Reklamowany produkt możesz dostarczyć: na adres naszego magazynu: Ecochem, Rzeźnicka 8, 42-200 Częstochowa
- Reklamowany produkt możesz odebrać w miejscu i formie, w jakich nam go dostarczyłeś.
- Jeśli jesteś przedsiębiorcą, wspólnie ustalamy, że wyłączamy naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne produktu. Przede wszystkim ustalamy z Tobą, że jako sprzedawca nie będziemy ponosić odpowiedzialności także za wady ukryte produktu. Ten warunek nie dotyczy zakupów prywatnych. [Podstawa prawna: art. 558 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny.]
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni roboczych.
IX Twoje dane – jak przetwarzamy i dbamy o Twoje dane
- Kiedy rejestrujesz konto w naszym sklepie lub składasz zamówienie, dobrowolnie podajesz nam swoje dane osobowe. Jeśli nie podasz nam tych danych, nie będziemy mogli przyjąć Twojego zamówienia.
- Zawsze możesz poprosić nas o dostęp do swoich danych osobowych. Możesz je też samodzielnie zmieniać w ustawieniach swojego konta.
- Zasady, zgodnie z którymi przetwarzamy Twoje dane osobowe, opisaliśmy w naszej polityce prywatności. Znajdziesz ją pod adresem: www.ecochemical.pl/polityka-prywatnosci. [Podstawa prawna: Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).]
X. Zmiany regulaminu – w jaki sposób możemy zmienić te zasady
- Jeśli zmienimy ten regulamin, udostępnimy go w naszym sklepie co najmniej 7 dni przed tym, od kiedy nowy regulamin zacznie obowiązywać.
- Jeśli masz konto w naszym sklepie, o zmianie regulaminu poinformujemy Cię, kiedy następnym razem się zalogujesz. Poprosimy Cię wtedy o akceptację zmian w regulaminie. Zmiany w regulaminie zaakceptujesz poprzez kliknięcie w polu tego komunikatu. Jeśli nie zaakceptujesz tych zmian, system Cię wyloguje. W takiej sytuacji możesz kontynuować zakupy w naszym sklepie bez zalogowania, zgodnie z naszym regulaminem.
- Zamówienia, które złożysz przed tym, jak w życie wejdzie nowy regulamin, zrealizujemy zgodnie z wcześniejszymi zasadami.