Ecochemical.pl regulamin naszego sklepu internetowego obowiązuje od 1 czerwca 2021 roku

 

I. Ogólne informacje – o czym jest ten regulamin

  1. W regulaminie używamy pojęć:
    • my – sprzedawca, czyli Ecochem s.c.
      Nasze pełne dane: Ecochem s.c., Trochimowskiego 21a, 42-200 Częstochowa, NIP: 9492178003.
    • Ty – kupujący; każda osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna bez osobowości prawnej, która składa zamówienie w naszym sklepie;
    • nasz sklep – sklep internetowy pod adresem www.ecochemical.pl
  2. W regulaminie opisujemy zasady, na jakich sprzedajemy produkty.
  3. Regulamin jest częścią umowy sprzedaży produktów w naszym sklepie.
  4. Zanim zrobisz zakupy w naszym sklepie, przeczytaj i zaakceptuj ten regulamin.

II. Nasze produkty – co sprzedajemy

  1. Sprzedajemy produkty, które prezentujemy w naszym sklepie.
  2. Jako sprzedawca mamy obowiązek dostarczyć Ci rzeczy wolne od wad. Wszystkie produkty w naszym sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz legalnie wprowadzone na polski rynek.

III. Działanie naszego sklepu – jak możesz korzystać z naszego sklepu

  1. W naszym sklepie możesz:
    1. robić zakupy,
    2. korzystać z indywidualnych rabatów,
    3. uczestniczyć w promocjach i konkursach,
  2. Aby robić zakupy w naszym sklepie nie musisz się w nim rejestrować.
  3. Jeśli zarejestrujesz konto w naszym sklepie, możesz dodatkowo sprawdzać swoją historię, na przykład informacje o zamówieniach w naszym systemie.
  4. Konto zarejestrować możesz na stronie www.ecochemical.pl/rejestracja. W trakcie rejestracji zaakceptuj nasz regulamin. Po zarejestrowaniu prześlemy Ci mailem odnośnik do aktywacji konta.
  5. Zawsze możesz usunąć swoje konto w naszym sklepie.
  6. Strona naszego sklepu działa prawidłowo, jeśli:
    • używasz przeglądarki Chrome, Firefox, Microsoft Edge lub Opera w najnowszej wersji,
    • masz włączoną w przeglądarce obsługę języka Javascript,
    • masz włączoną w przeglądarce obsługę ciasteczek i danych stron.
  7. Reklamacje związane z Twoim kontem w naszym sklepie możesz wysłać na adres: sklep@ecochemical.pl. Reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni od dnia zgłoszenia.  

IV. Sprzedaż produktów – jak możesz kupić produkty w naszym sklepie

  1. Produkty sprzedajemy przez nasz sklep, mailowo oraz przez telefon pod numerem 34 361-63-35
  2. Zamówienia w naszym sklepie możesz składać poprzez stronę internetową www.ecochemical.pl Możesz to robić na dwa sposoby:
    • przez swoje konto,
    • bez zakładania konta – jeśli każdorazowo zaakceptujesz regulamin.
  3. Żeby zrobić zakupy w naszym sklepie:
    • przeczytaj informacje o produkcie,
    • dodaj do koszyka produkty – jeśli są dostępne,
    • wybierz sposób dostawy,
    • wybierz sposób płatności,
    • wprowadź dane odbiorcy,
    • sprawdź podsumowanie swojego zamówienia,
    • złóż zamówienie przy użyciu przycisku „Kupuję i płacę”.
  4. Potwierdzenie zawarcia umowy prześlemy na maila, którego podałeś w zamówieniu.
  5. Twoje zamówienie jest ważne przez 5 dni. Jeżeli w tym czasie nie odbierzesz produktu, nie zapłacisz za niego lub nie będziemy mogli się z Tobą skontaktować – anulujemy je.

V. Dostawa – jak dostarczamy Twoje zakupy

  1. Produkty dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
  2. Produkty dostarczamy w sposób, który wskażesz:
    • kurierem,
    • do paczkomatów,
    • odbiór własny z naszego magazynu Ecochem Rzeźnicka 8, 42-200 Częstochowa
  3. Koszt dostawy sprawdzisz w naszym sklepie pod adresem www.ecochemical.pl
  4. Twoje zakupy dostarczymy w ciągu 2-7 dni roboczych.
  5. Kiedy odbierasz przesyłkę, potwierdzasz jej odbiór – swoim podpisem lub przez system paczkomatu. Jeśli robisz zakupy prywatne, od tego momentu jesteś właścicielem produktu i odpowiadasz za jego uszkodzenie lub utratę.
  6. Jeśli zauważysz, że przesyłka lub jej zawartość jest uszkodzona lub niekompletna – nawet, jeśli opakowanie nie jest naruszone – zgłoś reklamację przewoźnikowi – jest to podstawą do rozpoczęcia procedury reklamacyjnej.
    • Przy dostawie kurierem
      • zgłoś reklamację bezpośrednio do przewoźnika – spisz z kurierem protokół stanu przesyłki
    • Przy dostawie paczkomatem:
      • pokaż uszkodzenia pod kamerą monitoringu paczkomatu;
      • umieść uszkodzoną, nieotwartą przesyłkę w tej samej skrytce paczkomatu, w której się znajdowała, i zamknij tę skrytkę – zgodnie z komunikatami na ekranie paczkomatu;
      • zgłoś reklamację właścicielowi danego paczkomatu – zgodnie z komunikatami na ekranie paczkomatu
  1. Jeśli nie będziemy mogli zrealizować Twojego zamówienia, możemy zamiast tego zaproponować Ci inne produkty o takiej samej jakości, przeznaczeniu i cenie (świadczenie zastępcze). Możesz wybrać, czy przyjmujesz te produkty, lub możesz odstąpić od umowy i odesłać produkty na nasz koszt. Poinformujemy Cię o tym również pisemnie. [Podstawa prawna: art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta]

VI. Płatności – jak możesz zapłacić za zakupy

  1. Ceny wszystkich produktów w naszym sklepie podajemy w złotych polskich. Podajemy ceny brutto, czyli takie, które zawierają podatek VAT. Cena produktu nie zawiera kosztu przesyłki.
  2. Za produkt, który kupujesz, możesz zapłacić na kilka sposobów – zależnie od sposobu dostawy, jaki wybierzesz. Jeśli zamówienie dostarczymy Ci:
    • a. kurierem – możesz zapłacić:
      • przelewem (przedpłata),
      • elektronicznie przez system płatności online (przedpłata),
      • gotówką (przy odbiorze),
    • do paczkomatu – możesz zapłacić:
      • przelewem (przedpłata),
      • elektronicznie przez system płatności online (przedpłata),
      • kartą płatniczą (przy odbiorze),
    • odbiór własny w naszym magazynie – możesz zapłacić:
      • przelewem (przedpłata),
      • gotówką (przy odbiorze),
  3. Nie odpowiadamy za błędne dane na fakturze, jeśli takie dane wskażesz podczas rejestracji lub gdy składasz zamówienie.
  4. Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.


VII. Prawo do odstąpienia od umowy – jak możesz odstąpić od umowy

  1. Jeśli robisz zakupy prywatne i zawierasz umowę na odległość – możesz odstąpić od umowy zawartej na odległość i zwrócić swoje zakupy. Zasady, które opisujemy w tym rozdziale, dotyczą Cię tylko w takim przypadku.
  2. Możesz zgłosić zwrot – czyli odstąpić od umowy – w ciągu 14 dni od kiedy odbierzesz produkt (Ty, lub osoba, którą wskażesz, inna niż przewoźnik). Nie musisz podawać przyczyny.
  3. Oświadczenie o tym, że odstępujesz od umowy, możesz wysłać
    • mailem na adres sklep@ecochemical.pl;
    • pocztą na adres: Ecochem s.c., Rzeźnicka 8, 42-200 Częstochowa
  4. Nie możesz zwrócić produktu i odstąpić od umowy, jeśli:
    • za Twoją zgodą wykonaliśmy w pełni usługę i poinformowaliśmy Cię przed rozpoczęciem świadczenia, że po tym jak je spełnimy utracisz prawo do odstąpienia od umowy;
    • zakupiłeś produkt, który przygotowaliśmy zgodnie z Twoją indywidualną specyfikacją lub na Twoje indywidualne potrzeby
  5. Jeśli przy składaniu zamówienia wybierzesz inny sposób dostarczenia produktów niż najtańszy, oferowany w naszym sklepie – zwracamy Ci koszty tylko tego najtańszego sposobu dostarczenia przesyłki.

VIII. Reklamacje – jak możesz je składać

  1. Jeśli kupisz od nas produkty, masz prawo złożyć reklamację.
  2. Reklamacje możesz zgłosić wysyłając do nas e-mail na adres sklep@ecochemical.pl
  3. Reklamowany produkt możesz dostarczyć: na adres naszego magazynu: Ecochem, Rzeźnicka 8, 42-200 Częstochowa
  4. Reklamowany produkt możesz odebrać w miejscu i formie, w jakich nam go dostarczyłeś.
  5. Jeśli jesteś przedsiębiorcą, wspólnie ustalamy, że wyłączamy naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne produktu. Przede wszystkim ustalamy z Tobą, że jako sprzedawca nie będziemy ponosić odpowiedzialności także za wady ukryte produktu. Ten warunek nie dotyczy zakupów prywatnych. [Podstawa prawna: art. 558 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny.]
  6. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni roboczych.


IX Twoje dane – jak przetwarzamy i dbamy o Twoje dane

  1. Kiedy rejestrujesz konto w naszym sklepie lub składasz zamówienie, dobrowolnie podajesz nam swoje dane osobowe. Jeśli nie podasz nam tych danych, nie będziemy mogli przyjąć Twojego zamówienia.
  2. Zawsze możesz poprosić nas o dostęp do swoich danych osobowych. Możesz je też samodzielnie zmieniać w ustawieniach swojego konta.
  3. Zasady, zgodnie z którymi przetwarzamy Twoje dane osobowe, opisaliśmy w naszej polityce prywatności. Znajdziesz ją pod adresem: www.ecochemical.pl/polityka-prywatnosci. [Podstawa prawna: Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).]


X. Zmiany regulaminu – w jaki sposób możemy zmienić te zasady

  1. Jeśli zmienimy ten regulamin, udostępnimy go w naszym sklepie co najmniej 7 dni przed tym, od kiedy nowy regulamin zacznie obowiązywać.
  2. Jeśli masz konto w naszym sklepie, o zmianie regulaminu poinformujemy Cię, kiedy następnym razem się zalogujesz. Poprosimy Cię wtedy o akceptację zmian w regulaminie. Zmiany w regulaminie zaakceptujesz poprzez kliknięcie w polu tego komunikatu. Jeśli nie zaakceptujesz tych zmian, system Cię wyloguje. W takiej sytuacji możesz kontynuować zakupy w naszym sklepie bez zalogowania, zgodnie z naszym regulaminem.
  3. Zamówienia, które złożysz przed tym, jak w życie wejdzie nowy regulamin, zrealizujemy zgodnie z wcześniejszymi zasadami.


Kontakt Kontakt
Kontakt